tv och surfning

är vad det får bli resten av kvällen. har precis lagt Theo efter en mys stund framför Pippi med chips och jos. Min duktiga kille sa Pippi förut så då satte självklart mamma på Pippi. Eftersom han inte använder det svenska språket så ofta utan mest theo språket så får man ju uppmuntra när han säger rätt. Annars har han ju en massa egna ord och uttryck för olika saker. Vi i hans närhet förstår ju honom vilket säkert gör att latmasken kommer krypande och att han inte anstränger sig för att prata på riktigt. Jag var själv precis lika dan enligt mamma, pratade inte mer än enstaka ord samt mitt egna språk tills jag var tre år, sen började jag... och slutade aldrig. Som mamsen bruar säga.

Händer inte mycket här ikväll, tråkigt när det inte är något bra på tv heller, blir kanske att slå på en film, vi får se.

Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla facebook.

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart han måste :D

Fanns de inge på baboon??

2009-09-26 @ 22:20:28
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0