vabb

Idag är jag hemma och vabbar med theo. Theo är jätte snorig och har 29 graders feber. Efter mycket om och men fick vi i alla fall i honom panodil så nu är han lite piggare och gladare. I morse var allt eländigt och det är ju inte så konstigt när man inte mår bra. Fattar inte heller varför han inte ville ta panodilen, har aldrig varit problem någon gång tidigare, han brukar alltid vara så duktig men inte idag.

Mats plockade fram en liten leksaksbil som vi köpt men lagt undan för att ha och plocka fram vid kristider. Då gick det genast bättre. Fick mina böcker från adlibris idag också så vi har läst aja baja med alfons åber. Den är poppis den. Beställde lite fler böcker till theo som jag tänkte han skulle få i födelsedagspresent. Det är ju ingen mening med att ge honom allt på en gång bättre att plocka fram lite då och då, blir liksom roligare då.

Nej nu ska jag försöka få i min son lite mera jos. Måste ju dricka mycket när man är sjuk.

Kommentarer
Postat av: Micke

29 grader de var inte mkt :D haha

Ja de e ju så skööönt att sova :D Clara har fått sina sömnbehov från mig :-)

2009-09-30 @ 10:13:54
URL: http://surfmicke.blogg.se/
Postat av: Anna

De var visst jag som skrev från mickes hahahah

2009-09-30 @ 12:09:07
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0