gått i ett

Idag har det gått i ett. Fick bli att cykla hem från jobbet i snöovädret. Mindre roligt men som tur är har snön redan försvunnit nu vill vi ju ha vår.

Väl hemma stod mormor i köket och plockade i ordning åt oss. Tur vi har en mormor som kan städa upp efter familjen slarv och stök. Bjöd på Kafe som tack för hjälpen.

Nu snurrar den sista maskinen tvätt för dagen och när den är upphängd blir det att ta kväller och se fram emot grays ikväll...

Nu fick jag plötsligt lite panik... det är väll inte hockey ikväll???

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men gud, SNÖ!? Fy fasen, nu vill jag verkligen inte ha mer snö! Hockeyn har jag ingen aning om :-D

2010-04-21 @ 20:32:35
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Haha vad skönt det vore att komma hem och nån hade städat.. men det är väl inte så stor chans att det händer för mig, jag går ju knappt ut genom dörren nu när det är uppsatsveckor ;)

2010-04-21 @ 21:21:00
URL: http://jandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0