godmorgon

I natt har jag sovit ordentligt så har varit uppe en liten stund nu oc hunnit med att ändra tid på bvc för theos 2,5 års kontroll. Nu fick jag en morgontid så behöver jag inte ta så mycket ledigt från jobbet, vilket är skönt, både för mina arbetskamrater och min plånbok.

Mitt huvud känns mycket bättre nu har jag ingen värk efter att jag tagit Ipren så känner mig som en ny människa, dock hade jag bara en tablett kvar så får ta och svänga förbi apoteket innan jag hämtar theo på dagis vid två tiden.

Nu är det dags för en kopp kaffe och macka och sen ska jag nog sätta mig och fixa med lite bilder, dammsugningen får jag nog spara till mats. Värken ökar markant när jag böjer ner huvudet om man säger så..

Kommentarer
Postat av: Mats

Tack för det ....

2010-04-30 @ 09:57:01
Postat av: Anna

Ja nu har mats de jobbigt när du vart hemma med huvudvärk å så va??? hahahhaa

2010-04-30 @ 10:32:32
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: mamma

Rätt tänkt du är ju faktiskt sjukskriven och då ska man ligga på sofflocket

2010-04-30 @ 10:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0