tjolahej

Igår när jag kom ut och skulle cykla till jobbet så hade jag punka på framdäcket igen. Blev lite ilsk om jag uttrycker det lite försiktigt.

Mats och Theo tog dock tag i problemet på eftermiddagen och åkte iväg för att köpa ett nytt däck. Har ju haft två punkteringar på en månad nu så var ju ingen mening med att laga slangen igen då hela däcket var fullt med små sprickor.

Svisch sa det så var däcket ditmonterat så idag blir det cykeln igen. Så skönt då det går mycket snabbare att ta sig hem på eftermiddagen.


Kommentarer
Postat av: Diana - Toppen av ytlighet

Hej. Var jättegärna med i min roliga länktävling som jag håller i min blogg. Där har du chansen att bli länkad av mig om du vinner. Hoppas du vill vara med :)

2010-04-27 @ 11:24:12
URL: http://dianasl.blogg.se/
Postat av: Parterapi

svaret på din fråga/uppmaning finns nu publicerad.

2010-04-27 @ 12:45:28
URL: http://parterapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0