HELG!!!!

Denna arbetsvecka har gått i ett rasande tempo och nu är det bara några timmar kvar tills det är helg igen. Theo börjar bli bättre så förhoppningsvis är han frisk tills måndag så han kan återgå till dagis och jag och M jobba. Min mor och far är snälla och passar honom idag så denna första sjukperiod för terminen har vi inte behövt vara borta från jobbet alls, vilket är mycket skönt.

En annan sak förutom helgen som närmar sig med stormsteg är vårt bröllop, bara tre veckor kvar och massor att fixa, en del har vi fortfarande ingen aning om, som vad vi ska ha för musik i kyrkan. Dags att bestämma sig snart kanske.

Ikväll blir det i alla fall afterwork med jobbet och imorgon blir det fest, känner mig som en riktig festprisse just nu. Jag som aldrig brukar gå ut ska iväg två gånger på en helg... hur ska det gå???


Kommentarer
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :D Senare kommer det även ännu en till tävling att delta i :-) Kika in!

2010-08-20 @ 09:57:53
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0