Godmorgon

Theo kom och väckte mig vid åtatiden i morse med en  stor gosekram, efter välling och mys gick min snälla mamma och lämnade honom på dagis. Jag mår ju fortfarande inte bra så är så tacksam över att hon och pappa ställer upp och hjälper oss.

Mats är även idag iväg och röjer snö från tak och åkte jättetidigt i morse. Han sa igår att det var det jobbigaste arbete han någonsin gjort och detta från en kille som jobbat som allt som finns tror jag, han har arbetserfarenhet från allt från fiskodlare till att ha arbetat på en bildbyrå.

Han har gjort det mesta den grabben och borde därmed veta vad han pratar om.

Jag ska dock göra så lite som möjligt idag och satsar istället på att bli frisk så det kan bli en tripp till linköping i slutet av veckan, har en hel del som behöver inhandlas på IKEA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0