Kort

Har fått hem en hel del kort som jag måste få ordning på. En del ska sättas in i albumet och en del ska in i ramar så de kan sättas upp på väggen. Tror jag ska göra om hela foto väggen som vi har i sovrummet, beställde några forstoringar också som jag måste få plats med så jag får nog flytta runt lite för att det ska bli bra.

Funderar på om jag ska fixa med det på söndag efter att jag städat huset. Vi får se ananrs får det bli en kväll i veckan, gjort ska det bli i alla fall. Har annars en tendens att låta sådant ligga ett tag då man alltid tycks ha viktigare saker att syssselsättsig med. Tyvär så har ju dygnet bara 24 timmar.



Theo ca 12 timmar gammal, ett av de korten jag beställt förstoring på

Kommentarer
Postat av: Anna

Så liten å söt..Dags med lillasyster snart..Ja villervalla vill ja med ha turkost och röda :P

2010-02-12 @ 20:14:23
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0