2009

Här kommer lite bilder över hur vårat år 2009 såg ut


Januari


Theo äter nu helt själv, lite hamnar i ansiktet, men det mesta i munnen

Mats är fortfarande föräldrarledig med theo och jag jobbar.


Februari


Theo börjar dagis

En av theos favorit syselsättningar är att snickra och framför allt skruva


Mars


Allt funkar bra på dagis, theo leker och har kul.

Maskiner av alla de slag är välldigt intressant

Vi firar theos kusiner i skövde som fyller år.


April


Vädret börjar bli fint och theo älskar att vara ute och leka, gärna med bobbycaren och mormor

Jag fyller 28år

mormor fyller år


Maj


Vi åker till London hela familjen och har en underbar weekend där.

Theos kusin Titus föds

Theo får hjärnskakning och får ligga en natt på US.


Juni


mormor, morfar, jag och theo åker till kreta, me
dans pappa måste jobba

vi har sommarlov

Firar midsommar i Medevi

Juli

Theo är på vätternfestivalen med mormor och morfar, jag och mats är samtidigt på arvikafestivalen

Har lite semester hela familjen

Renoverar våran tvättstuga

Augusti


Vädret är fint till och från

Vårat sommarlov tar slut och jag börjar jobba igen och theo börjar dagis

Mats jobbar nu heltid på sitt företag

Theos kusin Titus döps

September


Theo är nysnaggad, luggen blev lite kort

Pappa fyller 39år

Oktober


Theo har blivit tokig i mössor

Tycker om att sitta och rita men framför allt att springa runt och busa

Morfar fyller år


November


Theo fyller 2år

farmor fyller år

Vi åker och hälsar på kusin louise somm fyller 7 år

Moster Pia fyller 70 år och firar med öppethus


December


Theo och mats tar tidigt jullov

Theo lussar på dagis

Vi bakar pepparkakor och pyntar inför julen

Vi firar lilljul med matsfamilj och julafton med min familj

Nyår firar vi med vänner och minbror samt hans tjej.

Mats friar och jag säger ja!!!




Så det var vårat 2009, i kortfattat format...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0