2a januari

Idag har vi inga större planer här hemma förutom att vi ska åka och handla lite i eftermiddag.

Jag fick sovmorgon i morse och min älskade grabbar kom och väckte mig med varsin stor blötpuss vid tio-tiden i morse, finns nog inget bättre sätt att vakna på. Känner att det gäller att njuta nu, de här sista dagarna med ledighet, är så underbart att vara hemma hela familjen, känns som det är jättelängesen vi hade två veckor ihop hela familjen och det är säkert förra jullovet det hände senast, så nu njuter vi och bara myser här hemma.

Mats har lagt theo för att sova middag nu och efter en kopp kaffe ska jag ta och hänga lite tvätt samt plocka lite så vi har det fint här i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0