Bygglov

Sitter och tittar på bygglov, har funderat lite kring alla dessa inredningsprogram som kommer hem och gör om hemma hos folk. Alla som är med blir alltid så himla glada, trots att det är spygrönt tak, kaklade väggar i vardagsrummet eller att det bara finns två kökskåp i hela köket.

Vissa av dessa inredare, typ Simon och thomas eller hon med burrhuvudet från äntligen hemma skulle jag aldrig släppa in innanför min dörr.  Har hitills inte sett något snyggt dessa personer har gjort och man vill ju inte ha sitt hus förstört och sen tvingas stå där i Tv och säga GUD VA FINT...



Ej innan för min dörr.

Kommentarer
Postat av: angie

Kika gärna in på min blogg! :)

2010-01-13 @ 00:40:45
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0