Hemma från stan

Tog en promenad till stan för att köpa nässpray till theo och lite böcker till mig. Hittade det jag skulle, men också en topp från vera moda till mig och ett par Nova Star jeans till theo.

Babboon hade rea och hade nu sänkt nova star jeansen till 199kr så passade på att köpa ett par, kostar 400 i vanliga fall så det var ett riktigt fynd. Är så bra med deras långa muddar också, gör ju så att kläderna räcker längre. I början kan man vika upp dem och sen när Theo växt en bit vika ner dem.

Köpte dock en storlek större än vad theo har nu, dels fanns de inte i hans storlek och dels behöver han inga fler byxor i den storleken.

Kommentarer
Postat av: Gunilla Thorsson

Du köpte väl en rosa topp med spets kan jag förmoda Sofie! Gunilla

2010-01-23 @ 16:40:07
URL: http://linneat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0