simhall

I eftermiddag har vi varit i mjölby simhall, första gången jag var där, trots att det ligger så nära. Simhallen var jättefin och jag tror at tom man är i sex till tolv års ålder och kan simma tycker man nog att den är jätterolig. Theo anser jag dock är lite för liten för de sakerna som de har där, fanns ingen rutsch kana som passade honom och inte direkt någon bassäng där han kunde gå fritt.

Theo var ju dock ändå nöjd, åkte en jättebrant rutsch kana med papa och simmade med oss i strömmar och under vatten fall. Stannade i simhallen i ca 1, 5 timmar innan vi gick för att duscha.

Som tur var hade jag en banan med mig som nödproviant som theo fick efter duschen, den slank fort ner kan jag tala om, man blir hungrig efter plask och bus.

Kommentarer
Postat av: Madicken

Tack :D Allt bra?

2010-01-09 @ 23:25:57
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0