sjörövar sång

Theo tittade på pippi på de su haven förut när jag skulle gå upp med ren tvätten. När pippi börjar sjunga på sjörövarsången så ropar theo MAMMA och då ska jag komma och sjunga och stampa takten så dansar han runt omkring mig och sjunger.

Kruxet är bara att jag kommer av mig i texten hela tiden eftersom jag inte vet om han vill att jag ska sjunga som pippi eller som honom, ligga två meningar före i texten. Resultat blir att ena stunden sjunger jag som pippi och i nästa som theo, blir ganska förvirrande och känner att det är tur att det bara är mats och theo som hör och ser mig när jag står där och trampar och viftar med armarna, är nog en ganska rolig syn, men vad gör man inte för att roa sin son.

Till nästa gång ska jag nog skafa mig en sjörövar hatt och en lapp för ögat..



Tror jag blir skitsnygg i det..

Kommentarer
Postat av: anna

Härligt du kommer bli så snygg hahhaahha

Jaa ellerhur ja vagga mina barn till söms? Haha aldrig i livet

2010-01-18 @ 21:48:55
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Anne

Mm, du kan väl filma kanske?

2010-01-19 @ 08:57:49
URL: http://annesfood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0