Godmorgon

Idag fick jag ligga o dra mig en stund. M och Theo gick upp strax efter halv nio och jag låg en halvtimme till, är lite trött idag då det blev dåligt med sömn här hemmma. För första gången på flera månader har Theo varit orolig i natt, vaknat och varit leden flera gånger. Tror pojken min märker av saker mer än vad man tror, klart han inser att saker är annorlunda och undrar, det förstår man ju.

Idag är det i alla fall tvättning som står på schemat, Mats kom ju hem igår med tre veckors tvätt så idag har jag nog att göra.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Så sant Sofie....barn ser, hör och lägger märke till mer än vad vi tror! Skönt att Mats är hemma igen!

2010-07-07 @ 10:39:02
Postat av: malin t.

Vilken fin blogg du har! Theo är ett så fint namn, har alltid tyckt det! hihi :)

2010-07-07 @ 12:37:32
URL: http://tegelunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0