onsdag

Idag är det onsdag igen och vi ska ta och fixa till oss här hemma. efter en orolig natt vaknade theo redan strax efter sju i morse så hela familjen är lite trötta. mats har dragit iväg till jobbet för att få undan så mycket som möjligt för ikväll ska vi bort till några vänner på middag vilket jag känner ska bli riktigt kul, längtar verkligen efter lite vuxensällskap efter att ha spenderat fem veckors semester med min älskade son. Känner att jag behöver ladda mina batterier och fylla på med ny energi.

Vet inte vad vi ska hitta på idag dock jag och theo, får se om det blir att åka till stranden eller om vi ska hänga här hemma och kanske gå ner och titta på båtarna vid kanalen och klämma en glass.


glasskillen

Kommentarer
Postat av: claudia

Hej söstis. Du har en jätte-fin blogg titta gärna på min www.claudiaduvet.blogg.se :D<

2010-07-21 @ 11:45:54
URL: http://claudiaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0