godmorgon

Första semestermåndagen och än så länge sol på himlen. Hoppas på fortsatt bra väder idag så jag och theo kan dra till badet och träna lite simmning i eftermiddag.

Igår i badet roade han sig med att hålla andan under vattnet så förutsättningarna för att bli en tidig simmare ligger på topp just nu. Jag kunde själv simma tidigt, men dock bara under vatten, tog ett tag innan jag lärde mig flyta men det kan ju theo redan.

För övrigt blir det en lugn dag, ska bara ringa hsb och be dem skicka sina hotbrev till rätt person istället för mig, finns en kvinna med samma namns som jag som alla möjliga instanser skickar brev till som sedan dyker upp i min brevlåda.. börjar bli lite tjatigt.

Kommentarer
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

ha en fin dag! :)♥

2010-06-21 @ 12:02:59
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0