hemma

Nu är vi hemma från vår mallis resa. Vi har haft en kanon vecka med massor sol och bad och lite lite regn. Theo är som en fisk i vattnet och klarar nu av att "simma" flera metermed hjälp av sina puffar. Det roligaste har nog dock varit att sticka iväg med flytkrokodilen på havet så jag har fått jaga honom.

Lite shopping har vi också hunnit med, drog in till palma en dag och handlade kläder på Zara både till mig och till Theo. Till min förvåning insåg jag att spaniens Zara butiker ligger ca 20 procent billigare på priserna än i svergie. Trodde det var samma priser över allt men tydligen inte.

Nu ska jag ta tag i resväskorna, återkommer senare med lite bilder från resan.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ååh, jag är så jävla avundssjuk! Att vi har abft höstväder här gör det knappast bättre. Ser fram emot bilder!

2010-06-19 @ 12:34:27
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Anonym

VAD TYCKER NI OM KISSIES AVUNDSJUKA PÅ VICTORIA OCH DANIEL?!?!



http://lindaviola.blogg.se/2010/june/kissies-avundsjuka-ar-stor.html

2010-06-19 @ 12:46:36
Postat av: faster Therese

Verkar som ni har haft det skönt. Underbara bilder gillar att du köpt prinsessklänning :) sötaste prinsesskillen ever! Zara har så fina kläder hörde att i england är deras kläder billigare med. Likadant med Top Shop :( men de har fina kläder. Kram!

2010-06-20 @ 20:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0