min son kan simma!!!

Min son kan simma eller ja simma hundsimm men i alla fall. Han tar sig fram flera meter i den stora polen utan nagon annan hjalp an puffar pa armarna. Idag roade han sig med att simma ifran mig och skrattade hejdlost nar jag sa att man inte fick simma ifran mamma.

Har nog varldens duktigaste 2,5 aring. Duktig och snall ar han ocksa inget gnall eller brak fast att det ibland ar lang vantan pa mat och bussar.

Sa ny har jag skrytit lite sa kan jag aterga till min skona semester. Nasta punkt pa schemat ar att krypa ner brevid theo i sangen och sussa gott tills mormor kommer och drar upp oss, tydligen far man inte sova till tio pa formiddagarna nar man ar pa semester.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad roligt att han kan simma.

2010-06-19 @ 07:53:02
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0