Godnatt

Nu har fina Sandra tagit bussen hemåt. Hon skulle åkt tidigare men då åkte bussen förbi henne 5 minuter innan avgångstid så hon kom tillbaka. Inte allt för glad kan jag säga.

Vi har i alla fall fått jätte god mat som sandra lagat, pasta och fläskfile gratäng. Riktigt gott var det.

Snaskat godis har vi också gjort så det står härliga till. Även Theo smaskade på ordentligt. Tror han inte ätit så mycket godis som han åt i kväll i hela sitt liv. Var tvungen att ställa undan skålen tillslut, kände att det var på gång att gå över styr.

Nej nu ska jag gå och lägga mig och läsa min bok.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

jo det är bara bra

2010-03-13 @ 23:33:25
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0