mat

Nu har vi fixat och grejat klart här hemma. Jag har bara kvar att hänga en tvätt som är klar om en liten stund. Är så skönt att packa upp allting direkt så man slipper stå och irretera sog över den där väskan som måste tas hand om.

Mats lagar mat ikväll och vi ska strax äta hamburgare. Theo får pommes till och jag och Mats äter med bröd. Dock inte hamburge bröd utan vi brukar käka med fralla istället. Mycket godare och dessutom mättar det bättre.

Känner att det börjar lukta gott och att magen börjar bli riktigt hungrig.

Kommentarer
Postat av: Johanna A

Bli dagens blogg genom att lämna en kommentar på min blogg.

Jag väljer en ny blogg att länka till varje dag! =)

2010-03-21 @ 18:40:58
URL: http://svetsartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0