Torsdag eftermiddag

Idag var det som vanligt morfars hämta på dagis dag.

Morfar hämtar Theo på dagis varje torsdag och sen så myser de och leker tills jag kommer hem vid fem tiden.

Både morfar och Theo trivs med att få några timmar för sig själv i veckan då de kan umgås bara de utan några jobbiga mammor, pappor elelr mormödrar.

Jag är dessutom oerhört tacksam att morfar ställer upp och gör detta varje vecka. Det innebär att theo får kortare dagis tid på torsdagar och det är värt mycket. Gillar inte att ha honom på dagis ända till fem som är min sluttid på torsdagar. Tycker att det blir för lång dag för en pojke på två år.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej sötis. hoppas du har en fin torsdag! kram

2010-03-04 @ 16:20:04
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: ee

svara på min senaste fråga på bloggen (:

2010-03-04 @ 17:13:57
URL: http://eeemeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0