full rulle

Idag har vi det fullt upp jag och Theo på vår lediga dag, började tidigt imorse med besök hos tandläkaren som räknade Theos tänder och kollade så han ej hade några hål. Theo var så duktig, det var nog mes t jag som tyckte det ar jobbigt. Har ju en förmåga att få ont i magen och huvudvärk så fort jag kommer i närheten av en tandläkare.

De kom bra överens Theo och tandtjejen ända tills hon frågade om han hade några nappar hemma och föreslog honom att han skulle ta och kasta dem. Hon försökte vara pedagogisk genom att säga att han var en stor och duktig kille som inte behövde några nappar, Theo svarade då argt "JAG ÄR BEBIS"

Härligt med en pojk med svar på tal, dock så har ju tandläkaren rätt i att nappen behöver kastas.



bäbis???!!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Sötnos! :D

2010-11-04 @ 10:36:43
URL: http://petsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0