Sjukling

När vi kom hem från dagis och handling på ica maxi så hoppade jag in i duschen, theo och mats lekte på nedervåningen, mats tyckte theo var lite varm så han tog en temp.. feber igen. Typiskt.. Nu har jag dessutom upptäckt lite utslag som jag misstänker kan vara vattenkopper, så vi får väll se vart det här landar.

Köpte lite julklappar när vi var på Ica maxi idag också.. kan säga att det finns en i min familj som kommer att bli riktigt nöjd. ha ha

Theos faster therese tyckte att theo har fina kläder för det mesta och undrade vart jag handlar till honom. Mina favorit affärer är polarn och pyret, åhlens samt baboon. Baboon finns dock bara här istan men de har märken som villervalla, nova star KICK KID mfl. De märkena finns ju även på internet. Har även upptäckt en internetbutik som heter maxomorra. De har jättefina och relativt billiga kläder i bra kvalitet, dock inte så jättestort utbud men lite att väla på finns det i alla fall. Köpte ett par byxor och en tröja där nyligen som med frakt kostade 200 kroner, är ju samma pris som lindex och hennes ligger på fast lite roligare. Sen köper jag självklart även kläder på de vanliga afförerna som lindex och hm.

Nej nu glo lite på tv och slå in några paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0