kväller

Idag har vi haft en lugn hemma dag. theo är ju fortfarande sjuk så det ända vi har gjort är att åka till affären och handla. Som tur är har han ingen feber i alla fall men snorar och rosslar som bara den. Märks dock att aptiten i alla fall är tillbaka, ikväll har han ätit bra om än dock bara vissa väl utvalda delar av det som stod på menyn. Men ibland kan man ju få vara lite kräsen.

Imorgon blir det som sagt att vabba men ska försöka få lite gjort här hemma också, behövs damsugas och tvättas lite. Skulle vara bra om jag kunde putsa de sista fönstrerna här nere också men det får jag nog göra när theo sover, för jag vill ju inte ha fönstrerna öppna nu när han inte mår riktigt bra.

På tisdag blir det jobb för mig i alla fall, då får mats vara hemma om inte theo kan gå på dagis. hoppas theo kan hålla sig frisk nu ialla fall, så här mycket som jag varit hemma de senaste två veckorn har jag nog aldrig varit tidigare.

Just nu sitter vi och tittar på "tre norrmänn i en båt" och jag kan ju säga så att jag blir nästan sjösjuk genom att bara titta på hur det gungar, är ju inte direkt rätt människa för det här med båtåkning. Tror jag är en av de få som hållt på att kräkas på båten mellan slussen och grönan i stockholm, en resa på ca 5 min...

mats frågade precis om inte vi skulle göra en seglingsresa till grönland.. det vore väll romantiskt, säger han.... Tror det är bäst att helt enkelt igronera honom.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0