Lunch igen

Nu är det lunch timme på jobbet igen, fantastiskt att man få ha lunch varje dag denna vecka, är inte vanligt förekommande kan jag tala om.

Idag är Theo på dagis för första gången på en vecka, han var jätteglad när vi kom dit imorse och gick direkt in i rummet och började leka med de andra barnen. Idag var det tre fröknar på plats på morgonen trots att de inte var så mycket barn, skönt med lite lugn och ro nu på lovet när många är lediga.

Jobbar hela dagen idag sen hämtar jag theo och vi ska promenera ner till mormor och dricka lite kaffe innan hon kör hem oss.

Fick ett jätte trevligt mess av mats idag, han ska bjuda mig, theo, mormor och morfar på julbord på ombergs turisthotell spm tacka för att de ställer upp och hjälper oss med theo när våra scheman kör ihop sig. Ska bli riktigt trevligt.

Måste komma på någon kvällsmat till ikväll också, har ingen aning, någon som har något förslag??

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj då :-) Jo de e väl de att dom blir mättare på de andra :) Få se om Clara gillar den från 2år..

2009-10-27 @ 13:04:40
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj då :-) Jo de e väl de att dom blir mättare på de andra :) Få se om Clara gillar den från 2år..

2009-10-27 @ 13:05:04
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo den äter hon,men nu ska jag testa den med yoghurt från 2 år :)

2009-10-27 @ 14:25:31
URL: http://annahanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0