hemma tisdag

Idag är jag och theo hemma, men han är mycket bättre så imorgon får det bli dagis för lill plutten. Vi har tagit det lugnt nu på morgonen, bara plockat och tvättat lite. Vi har ju förstås läst massa böcker och lekt med bilarna också, men det är ju inte så ansträngande, utan mest kul.

Frokost har vi hunnit med också, theo satte i sig en leverpastej smårgås och en ost smörgås och innan det en flaska välling, verkar som jag har ett litet matvrak här hemma idag. Jag fick mitt morgonkaffe också så nu är vi alla nöjda och glada.

Mats gick precis och la sig, var inte hemma förens kvart i tio idag, hade inte gått så bra inatt. När jag ringde i morse och frågade hur det gick eftersom han trodde han skulle komma hem i natt, så svarade han att det var sista gången vissa fick jobba för honom i natt, kunde urskilja en viss irretation. Han är en tuff arbetsgivare min älskling. =o)

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och snart hänga en tvättmaskin. Theo tittar på pippi nu, men han vill nog säkert hjälpa mamma med hushållet istället. Duktig son jag har älskar att få hjälpa till

Kommentarer
Postat av: Amanda

Visst är jackan fin. Den kommer från villervalla. Har du tur finns dom kvar till fyndpris på deras hemsida. Vi köpte den till 70% rabatt. Ett riktigt fynd. ^^



www.villervalla.se

2009-09-22 @ 11:33:49
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: rebecca

veckans blogg tävling nu bara att anmäla sig och hoppas på att du kommer med :)

2009-09-22 @ 13:46:02
URL: http://rebeccaonhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0