Theo time

Ska aldeles strax gå och hämta theo på dagis sen blir det mamma och theo mys för hela slanten. Han var så söt i morse när jag skulle gå och jobba och mormor lämna honom på dagis. Han hade precis vaknat och gav mig en stor kram innan jag gick iväg, då blir man laddad med energi som räcker för hela dagen kan jag lova.

När vi kommer hem idag så måste jag ta och plocka björnbären. Tror det är ganska mycket, borde plockat lite igår men orkade verkligen inte, hade ganska bråttom oxå för jag skulle ju laga risotto till mig, mamma och theo. Upptäckte även igår att min son tydligen gillar soltorkade tomater, måste säga att det var lite oväntat, han är ju inte så förtjyst i grönsaker ananrs men det var tydligen gott kom och bad om att få mer flera gånger.

Mats har dragit vidare på ladies night turnen, kommer hem på söndag och både jag och theo saknar honom redan. Får bli stora familjemyset på söndag kväll.

Nej dags att gå ner till dagis och hämta gullepojken.

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag saknar er med och längtar till på söndag.

2009-09-16 @ 16:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0