d***a tåg

mats ringde nyss, skulle varit hemma om ca 10 minuter men tåget står i Frövi, ca 15 mil här ifrån och de kommer ingenstans. Jätteroligt.

Jag som precis hade sagt till theo att ny kommer pappa snart, tji fick jag.

Troligtvis komme rhan inte vara hemma förens vid halv åtta tiden då han antagligen inte kommer hinne med nästa tåg som går från örebro utan får vänta där till klockan sex i kväll.

Eftersom mats skulle handlat när han kom hem fick jag ringa snälla mormor som lovade att fixa det, tur vi har henne och morfar.

Kommentarer
Postat av: Madicken

Ha en bra dag du med :D

2010-01-12 @ 16:54:12
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Becka

Fy, va trist med försenade tåg. Har råkat ut för det ett antal gånger också. Man blir lite pissed! :p



Tack! Ja, jag mår nog lite bättre, en min hals är skum. Gör ont ibland, men inte riktigt hela tiden.

Jag vill antingen va sjuk eller frisk - inte mitt emellan.

2010-01-12 @ 18:01:33
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0