sovmorgon

Imorgon får jag sovmorgon. får sova hela 20 minuter längre än i vanliga fall, kommer att bli värsta lyxen.

Ska sätta mig och läsa när Mats åker för att lämna theo på dagis, ska även passa på att käka en god frukost, inget jag brukar göra på mornarna då jag är för trött för att äta,brukar bara bli en mugg fil, men imorgon ska jag nog rosta bröd och kanske koka ett ägg till och med.

Sen blir det en föreläsning om barn och anknytning, kan nog bli riktigt intressant. är själv en stor anhängare av anknytningsteorin.

efter föreläsningen blir det fortsatt läsning innan det är dagis time, känner att det är skönt att jag hinner läsa lite på arbetstid imorgon i alla fall, hinne rju inte så många sidor på kvällarna innan det är något som ska fixas eller theo vill ha lite mamma uppmärksamhet.

Lustigt det där med barn föresten, varför vill de alltid vara hos den föräldern som jobbar, grejar, pluggar eller fixar, spelar ingen roll hur mycket jag försöker leka och underhålal theo, sitter mats och jobbar så ska bara theo leka med honom ovasett hur rolig och underhållande jag än försöker vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0