Äntligen hemma

Kom hem för en liten stund sen, lagom för att få pussa min lilla pojk godnatt.

Har varit på personalfest på jobbet. Maten var kass, bandet var tondöva men sällskapet var trevligt.

Kan verkligen inte fatta hur man kan ställa sig och spela på en fest för 100 personer när man inte ens kan spela en ton rätt. Var något av det sämsta jag någonsin hört och jag har varit på många spelningar och hört många kassa band. Detta tog nog dock priset. Självklart spelade de bara covers och låt efter låt slaktades...

Tar nog ett tag innan jag hämtar mig från detta...

Kommentarer
Postat av: alex

hahahaah gud vad kul det lät då ;)

2010-05-17 @ 21:27:19
URL: http://stockholmshetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0