måndag

Idag har vi haft ännu en måndag, konstigt det där att man alltid är så seg på måndagar trots att man haft en hel helg att vila upp sig på. Idag hämtade jag Theo tidigt på dagis och vi har både hunnit med en fika hemma hos morfar samt lite bök och stök här hemma. Skönt att kunna he en lugn och skön eftermiddag så här på måndagen, det är verkligen lyx.

Tänkte vi strax skulle ta och plocka fram lussekläderna för imorgon är det lucia firande för Theo på dagis, det har övats sånger i några veckor nu och om jag får sägat själv är min pojke riktigt duktig på sångerna.

tomte förra året



tomte för två år sedan



tomte som nyfödd




I år blir det dock ingen tomtedräkt, vad Theo har valt att klä ut sig till får bli en hemlighet tills imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Claudia

Alllt bra? :)

2011-12-13 @ 07:33:24
URL: http://alwaysclaudia.blogg.se/
Postat av: LOWA - En musikblogg

Jag har lagt upp en ny sångvideo. Kolla in den?

2011-12-13 @ 17:08:01
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0