uppehåll i semestern

Imorgon börjar jag jobba, passar på att dra in lite extra pengar när jag ändå har så lång ledighet, trots att jag nu jobbar i ca 2 veckor får jag sammanlagt 5 och en halv veckas semester denna sommar och det är mer än vad många andra har.

Även om man just nu hade velat vara ledig i det fina vädret så får man se fram mot två lönekuvert i augusti och det är inte fy skam.

Den största utmaningen blir att gå upp ur sängen innan sju, vi som har sovit till noi tiden hela familjen enda sedan Theo gick på sommarlov.


Kommentarer
Postat av: Helena SIVA-addict

Och jag ska stå där....illgrön av avund när Du öppnar dina kuvert i augusti......Du ska se att de två veckorna susar lika fort fram som övriga sommarn, kram-kram!!

2011-07-11 @ 15:31:51
Postat av: en blogg om 5 systrar

elin skriver: På fredag ska jag köpa min första systemkamera!!Så, behöver lite hjälp här!! Har ni någon systemkamera? Canon eller Nikon? Vilken är bäst?:) Tack i förhand<3



http://systrarnabackstrom.blogg.se/2011/july/elin-vilken-systemkamera.html#trackback

2011-07-20 @ 22:32:34
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0