hjärtslag och tjockmage

Idag har jag varit och mätt min mage samt lyssnat på lillan, lillans hjärta galloperade som en häst och lät så fint så. Hon gillade dock inte riktigt när barnmorskan klämde och tryckte på henne så hon sparkade tillbaka för glatta livet, det är min tjej det.

Magen har växt på bra och låg lite över genomsnittet, något jag redan förstått när jag sett mig själv i spegeln, känner mig redan stor som ett hus och det är 15 veckor kvar innan bebisen är planerad att komma till oss.

Nu ska jag käka mandariner och slöa på sofflocket.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Skönt att allt är bra med magen. :-)

2011-11-09 @ 07:18:33
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0