Måndagströtta

Idag är vi allatre i familjen måndagsrötta, efter en helg med många akivieter, jobb för vissa av oss och ladies nigh för vissa andra så känns de nästan som om man skulle behöva några till dagar där det står ledigt på schemat.

Den enda som är pigg i familjen just nu är nog liten som sparkar och puffar för fullt, det är en aktiv liten buse som flyttat in i min mage.

Nu ska vi slöa här i soffan en liten stund jag och mina killar innan det är das att krypa till krops ch förhoppningsvis vaknar piggare imorgon bitti.



trött kille en varm sommardag

Kommentarer
Postat av: janelle.

åh va fin du är, din blogg med! älskar den! du får gärna kolla in min, eller ja. ett klick skadar väl inte? :o kram!

2011-10-31 @ 22:12:21
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0