Feber

Har fått feber ikväll och vill helst bara gå och lägga mig, men det går ju inte för mats jobbar ju kväll. Hoppas min pojk är trött ikväll och somnar tidigt så man själv kan gå och lägga sig. Hade tänkt att jag skulle sova bort febern så jag är pigg och glad imorgon och kan gå till jobbet. Har ju fått hårda dirketiv om att man inte får ha feber och jobba nuförtiden på grund av svininfluensan, så är jag inte feberfri är det väll bara att stanna hemma. Det värsta är att jag får så dåligt samvete när jag är hemma på grund av att jag vet att jag behövs på jobbet.

Annars har det varit en bra dag, på väg hem från jobbet stannade jag och theo till på preem och hämtade ett paket som jag fått på posten, var lite kläder från hm tyvär var theos längkalsonger som jag beställt inte med. Tydligen var de slut u hans storlek, får väll köpa någon annan stans istället.

Näe nu ska jag och theo gå och sätta oss i soffan en stund för en liten myspys stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0