Första jobbdagen

Idag var det första dagen på jobbet för mig. Satt i möte hela dagen så är helt slut. lyckades dock lösa en hel del under dagen så det känns skönt. Saknade Pelle och Sara välldigt mycket dock, känns tomt när de inte är på plats. Även om det kommer nya personer så kommer inte de kunna ersätta pelle och sara. Vi hade ju ändå riktigt roligt tillsamans.

Theo hade sin första dag på dagis på 7 veckor och det gick bra även om han hade svårt att släppa pappas ben i morse. Han blev jätteglad när jag kom och kunde inte sluta kramas. Efter att vi hade kommit hem hängde han mig runt halsen i nästan en timme. Men det är ju inte så konstigt vi har ju varit tillsamans i stort sätt varje dag i sju veckors tid.

Var förbi mormor och hämtade mina regnkläder som brorsan lånat av mig för att jobba i. Sebbe var även snäll nog att skjussa hem oss eftersom vi hamna mitt i ett stort åskväder. Väl hemma blev det film för theo medans jag fixade maten. Theo var jättehungrig och åt massor av mat. efter maten var han dödstrött så han somnade redan innan åtta ikväll.

Hoppas det går lika bra att lämna imorgon som idag för då är det jag och theo som får promenera till dagis, mats jobbar i linköping med start klockan åtta så han måste ju åka redna runt sju tiden.

ska vara uppe en liten stund till men tänkte nog lägga mig ganska tidigt ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0