Mamma mys

Theo var så himla go när jag kom och hämtade honom i eftermiddags på dagis. En stor kram fick jag samt lite klapp på ryggen. jag undrar vart han har läst sig att klappa en på ryggen när han kramas, jag gör då aldrig så. Gick jättebra at lämna honom imorse också, han sprang fram till helena på en gång och gav henne en bamse kram innan han sprang in och satte sig för att börja leka. Idag har det börjat tre nya barn på dagis som är lika gamla som theo varav två är killar så det är ju roligt för honom, förut har ju han varit ett år yngre än de andra barnen.

Imorgon ska mats hämta theo tidigare så det blir inte så lång dagis dag för honom kan ju va skönt att ta det lite lungt så här i början.

På fredag blir det kräftskiva hemma hos mormor och morfar, undra om theo tycker om kräftor, vi får se men han tycker nog det är spännande att se på när vi skalar dem i alla fall, och rostat bröd det älskar han ju. I helgen ska jeanette och voff voff flytta hem till nörköping också så det kommer bli tomt för theo, han tycker nog de ska bo kvar här, de tillhör ju hans familj nu.

imorgon blir deten ny arbetsdag igen, halva veckan avklarad imorgon sen blir det helg och familjemys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0