Pizza kväll

Ikväll åkte mats och köpte pizza till sin sjuka sambo och pizza älskande son. Theo blev precis som alltid när det vankas pizza alldeles överlycklig och stod och hoppade medans mats skar upp pizzan åt honom. han är dock lite rolig våran son. Äter bara de bitar som ligger med fyllningen upp. har nogon bit hamnat upp och ner så ratar han den direkt, så det gäller att vända bitarna åt honom. Han är så söt när han sitter där i sin stol och bara trycker in pizzan i munnen.

Själv så mår jag lite bättre nu känns det som. Hoppas det håller i sig så man känner sig skaplig imorgon i alla fall. har dock redan bestämt att jag ska vara hemma imorgon också då jag fortfarande har feber. Har ju fått direktiv om det från cheferna så det är väll bara att lyssna och göra som de säger.

Mats hämtar theo på dagis imorgon så jag ska slippa ge mig ut när jag inte mår bra. Nu ska ja se klart på Pablo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0