sen sist

Har det inte hänt så mycket. Eleverna har återvänt till jobbet efter sommarlovet och det har varit riktigt kul att få träffa dem igen. Blir långtråkigt att jobba utan elever trots att det finns massor att göra. Har haft två bra dagar, idag grävde vi bla upp den potatis som vi satt i landet och det fans faktiskt riktigt mycket potatis i landet, så det var kul. Ser lite ljusar ut på personalfronten också, håller alla tummar som jag kan.

Theo har också haft två bra dagar, idag var morfar och hämtade honom eftersom jag jobbade sent. De har busat och lekt, fast theo var trött eftersom han vaknade tidigt i morse och knölade lite i natt.

Imorgon ska jag fika med sara och sara på stan, det ska bli riktigt kul och skönt med lite vuxentid, vet inte när jag fikade utan barn på stan sist tror det var runt jul. theo är ju inte så road av att fika nu för tiden, har ju inte riktigt ro att sitta still, tycker bättre om hemma fika när man kan leka.

ska ta och surfa runt lite här innan jag ska plocka fram lite kläder och grejor tills imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0