skänninge marknad

Idag blir det en tripp till skänninge marken i eftermiddag. Theo och jag åker med mormor och jeanette. Mats är glad att slippa, tycker inte det ärså intressant. Jag tänkte dock köpa en helium voff voff till theo igen. Blir den tredje det här året men han tycker ju så mycket om dem. Synd bara att de håller så kort tid.

På förmiddagen idag blir det städning. Hade ju folk här på middag så en hel del att röja upp i, men vi hade det välldigt trevligt så det är det värt. Ikväll kommer det en som ska jobba åt mats från borlänge så han ska sova här i natt, blir nog bra.Mats skulle fixa mat, får se vad han hittar på.

Nu är det bara tre dagars semester kvar innan det är dags för jobb igen och som det ser ut nu så har sommaren kommit. Varmt och fint idag, det skulle visst hålla i sig också. Typiskt när man ska börja jobba igen. Som tur är har vi det svalt på jobbet så behöver inte svettas i alla fall.

Nu ska jag se om theo vill diska lite medans jag röjer, han älskar att stå på pallen och diska sina burkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0