ungspannkaka

Idag blir det som sagt ungspankaka till kvällsmat. Ska bli gott var länge sen jag åt det. Mats var också sugen så det passade ju bra.ämtade mats theo på dagis lite tidigare

Idag hämtade mats theo på dagis lite tidigare. T heo hade ätit dåligt till lunch så de åkte till mc donalds och käkade mellis. Vilken lyx för theo som älskar pommes och hamburgare. Han lär ju dock inte orka så mycket kvällsmat, men det gör ju inget. Lite pillar han nog i sig i alla fall.

Riktigt skit väder är det i alla fall så ingen mening med at gå ut nu på eftermiddagen, får stanna inne istället. Theo är badad och tittar nu på saltkråkan. Han fick bada tidigt eftersom jag ville duscha efter jobbet och vi har ju en deal. Först duschar mamma och då är man snäll och står och tittar på sen får theo bada. Funkar skit bra, bada är ju det bästa han vet.

Imorgon är det sebbe och jeanette som kommer och hämtar theoi på dagis. Kommer nog att gå jättebra,theo tycker ju så mycket om dem båda två. Jag jobbar länge imorgon. Torsdagar går jag till halv fem så skönt för theo att komma hem tidigare. Nej nu är det dags att fixa mat till mina två grabbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0