fullt upp

Idag har dagen gått i ett. Efter dagis blev det att gå in tills tan och köpa lite julklappar, jag och theo hade nämligen en person som vi behövde fia lite julklappar till. Eftersom det var från oss båda två var det ju inte mer än rätt att theo fick va med och välja... fast mamma fick så klart betala.

Vi har även hjälpt morfar och mormor att sätta ihop deras nya bäddsoffa, då min kära far inte är den händigaste och mest uthålliga person i denna värld så var det nog ganska bra att jag och theo var där och hjälpte till lite.

Ja.. nu måste jag verkligen sova, dagen har sprungit iväg och imorgon är det både julfest på jobbet och luciafirande på dagis.. ingen rast ingen ro

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0