huvudvärk

Imorse vaknade jag med en fruktansvärd huvudvärk. Biverkning av vaccinet som jag tog igår. Så idag fick jag stanna hemma och vila mig, efter lunch kände jag mig bra igen så har småpysslat lite här hemma, strukit gardiner, frostat av frysen och små plockat lite grann i största allmänhet.

Nu har mina grabbar kommit hem. Mats har tagit sprutan idag så vi får se hur han mår imorgon. Mamma och pappa har dock inte känt av något från vaccinet så det är nog bara jag som är klen.. ha ha ha.

Nej nu ska jag fortsätta fixa lite här hemma.

Fin bild på theo och jeanette


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Naw vad fina vi är :)

2009-12-01 @ 18:58:44
URL: http://jandersson.blogg.se/
Postat av: faster Therese

jättefint kort. Theo har alltid så fina kläder var shoppar du? Kram

2009-12-01 @ 22:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0