jobbat klart

Nu har jag jobbat klart för idag. eftersom det är torsdag så jobbade jag ända till fem. Skönt med en kort dag imorgon då jag slutar redan vid två tiden.

Theo har fått fler utslag, men vet inte om det är vattkoppor. Är ganska små blåsor.. vattkoppor brukar vara större om jag förstått rätt, vi får väll se, ska be mamma titta på dem imorgon så får vi se vad hon tror, hon har ju i alla fall haft tre barn som haft vattkoppor så hon borde ju se vad det är. Problemet är bara om det inte är vattkoppor vad är det då. Klia verkar det göra dock för han har kliat sönder sig i ryggslutet, precis under blöjkanten.

Tänkte ett tag att det kunde varit allergiska utslag, en reaktion mot tvättmedel, men då borde det ju inte sitta där blöjan skyddar huden mot kläderna... ja vi får väll se helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ska ni vara hos Nettan o Janne i morgon? Jag tänkte komma dit framåt eftermiddan och sedan hämta sebbe när han slutar jobba.

2009-12-03 @ 18:57:37
URL: http://jandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0