vanlig måndag

Idag har granen åkt ut och efter fyra timmars städning och tre dammsugarpåsar senare tror jag att det är barrfritt. Men med min tur dyker det nog snart upp några nya barr som måste dannsugas upp.

Mats är och jobbar idag så jag och theo får sköta oss själva, som tur var kom mormor som en skänk från ovan när det var som mest barr här inne, hon tog hand om theo så han inte skulle dra runt barren ännu mer. Tack mamma.

Nu kör jag maskin nummer två för dagen och när theo vaknar ska vi röja upp på övervåningen, kan behövas, leksaker och grejor över allt just nu, dessutom har jag massor av tvätt som ska in i garderoberna i det rumet som theo sover i, så det får vi fixa min pojk och jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0