arvika festivalen

Jag och mats är på Arvika festivalen och theo är hos mormor och morfar. idag skulle de till valla och titta på djuren, hoppas de får det kul.

Igår såg vi bla NIN de var riktigt bra, vilken kanon konsert, synd bara att de inte visade på skärmarna, eftersom jag är så kort är det svårt för mig att se banden på senen. Vi har haft kanon väder här uppe men nu åskar och regnar det, men tror att det är övrgående. Luften behövdes desutom vädras lite, har varit fruktansvärt kvaft ända sens igår eftermiddag. Mats kompis marcus lyckades boka in oss på hotell så det är kanon även om vi inte fick ett dubbelrum utan ett enkelrum med bäddsoffa, men det spelar ingen roll huvudsaken att man slipper tält och har toalett och dusch.

Var en sväng på stan i Arvika och hittade en affär som säljer barn esprit. Köpte en skjorta åt theo som han ska ha på Titus dop. Tror han blir jättefin i skjortan. Saknar min pojk välldigt mycket men njuter samtidigt av att få umgås med Mats och ha lite tid för varandra efter de senaste veckorna då vi inte träffats alls på grund av jobb och kreta resan. Nästa vecka ska mats inte jobba så jättemycket så då ska vi fixa lite små gejor som dynor och parasoll till altan samt snickra ihop mammas bäddsoffa innan den ramlar ihop.

Nu ska jag vila lite innan det är dags för en ny festival kväll, mats kollega från borlänge, dan kommer ikväll också, ska bli kul att få träffa honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0