Arvika igen

Idag är det sista dagen på arvikafestivalen. Mats ska ha lite möten nu på eftermiddagen och jag tror jag ska ta och dra en liten repa på stan så fort jag bloggat färdigt. Såg att affärerna stängde klockan 3 så lite hinner jag nog gå och kolla på innan de slår igen.

För mig när det gäller konserter idag så är det framförallt thåström som gäller, ska bli skoj, kommer troligtvis att se korn oxå samt kanske några andra, men det jag inte får missa det är thåström.

Theo och mormor och morfar va på vätternfestivalen igår, de hade tittat på eldkvarn och köpt en nu heliumvovve till theo, den andra började visst bli lite slak.

nu ska jag klä på mig igen efter duchen och sen blir det full rulle resten av dagen. Längtar tills imorgon då jag ska krama pojken min igen, aldrig varit borta från honom så här länge så det värker i mitt mamma hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0