Otäcka djur

Tog bort en fästing på Theos axel för en stund sen, gud va jag tycker de djuren är otäcka, Fick dock bort den hel och den levde fortfarande, blää. Hoppas han inte blir sjuk bara.

Idag passade jag på att montera två ikea köksskåp till tvättstugan medans theo sov. Mats blev glad när jag berättade det. Skönt för honom om det inte är så mycket kvar att göra nästa vecka. Ni som frågat om fortsättning och bilder på tvättstugan får hålla er till tåls en liten stund. Vi hann inte klart igår samt att det fattades lite delar som inte gick att inhandla en lördag. Eftersom mats är borta en vecka nu och jobbar så blir det klart nästa vecka, konstigt hur sånt här alltid drar ut på tiden. Mer jobb än man tror.

ska ta det lite lugnt nu och försöka bli av med huvudvärken innan jag går och somnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0