Regn och ingen lekpark

Idag hade vi ju som jag tidigare sagt tänkt gå till lekparken, men när jag trodde regnet äntligen hade tagit slut så satte det fart igen och öste ner. Som tur var hade Karro lust att komma hit och fika. Theo blev jätteglad när Karro och Eliotte kom. Killarna lekte jättebra och hade jättekul trots att det skiljer ett och ett halft år imellan dem. De busade och körde runt på bilarna, hade inte ens tid att fika utan vile leka istället. Det gorde dock ingenting, jag och karro fick ju tid med lite tjejsnack vilket man inte är bortskämd med nu för tiden.

Theo och elliote leker och alla leksakerna är uthällda....



Ikväll har mats kopplat in tvättmaskinen så nu har jag tvättat min första maskin tvätt på tre veckor. Som tur är har min mamma tvättat åt mig så jag har inte så mycket på hög, men mats arbetskläder samt lakan och handukar behöver tvättas så det är skönt att den äntligen är på gång.

Avslutar dagens bloggande med en skön bild på theo drickandes vatten innan läggdags, lustigt nog somnade han på tre röda kan man inte tro när man ser honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0